S&M

Hej på er!
Nu var det några dagar sedan jag uppdaterade er om vad som händer. Jag hade känt mig så duktig om jag skrivit: Guuuud vad jag har pluggat i veckan. Men det har jag inte.. Lite men absolut inte i närheten av så mycket som tänkt att jag skulle göra/behöva.

I helgen var vi nere i Trelleborg och hälsade på familjen, brorsan var också på besök så det var väldigt trevligt. Vi har alltid så sjukt roligt. På fredagen mötte vi upp Jan&Peter inne i Malmö sedan åkte vi ner till Trelleborg där vi mötte upp mamma&Mariane för att käka på restaurang. Efter det gick vi hem och grabbarna satte igång med ölandet, jag drack mest pepsimax och åt lite smått och gott. Chrille blev full och var bakis på lördagen. Vi andra gick ner till stan en runda, det var så himla fint väder. På kvällen tittade vi på fotboll, Danmark - Norge, det blev lika trots att Danmark ledde ett bra tag. Säger man föresten; ledde? haha jag gör i alla fall. Men som vi alla vet så är skåningar en aning skumma med språket.

Igår när vi kom hem från Trelleborg kom Anna hit en runda för att vi skulle plugga in det sista till tentan vi hade idag. Jag pluggade nog max en halvtimme av, ja jag vet inte ens hur många timmar jag bara satt. Tentan idag gick faktiskt bra, jag känner mig ganska säker vilket kan vara både bra och dåligt. Bra för att jag tror att jag klarat det och att jag kände mig hyfsat säker på mina svar, dåligt för att jag kanske tror att det gick bra men så gick det åt helvete! Nej, vet ni vad? Jag får helt enkelt vänta i (max) 15 arbetsdagar innan jag får svar, tror dock att det går snabbare :) Har även varit på BodyCombat idag och det var MINST sagt roligt, HAHAH! Alltså. Efter passet åkte jag&Anna hem till svärföräldrarna där det bjöds på gooood mat. Nu är jag hemma igen och sitter här och halvsover, måste hålla mig vaken till BB! Vi hörs en annan dag, puss på er.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0