Söndagsmys

Hejhej!

Nu sitter jag på Ättekulla hemma hos Chrilles föräldrar. Har suttit och pluggat en liten stund och precis skrivit ut lite så nu har jag mer att läsa, mm så roligt.. Igår hängde vi med Affe mest hela dagen. Åkte över till helsingör och hälsade på Nettan när hon jobbade, jag köpte med mig en liten påse med en massa gott i, hon blev så glad den lilla saken :) & vi fick en liten dagsutflykt. Sedan pkte vi hem och till kvällsmat blev det inget annat än kebab. ovanligt när Affe är med ellerhur? haha. På kvällen gick vi ner och hyrde två filmer & köpte lite godis. Jag somnade redan till den första filmen, sjukt jävla långtråkig. försöka vakna för att se andra men då var jag så inne i min sömn att jag knappt kunde öppna ögonen. Chrille tittade i alla fall på den och det var visst inte heller världens bästa film precis, helt okej dock.

Idag stannar vi här på middag, blir någon steksak, mycket gott. Ikväll åker vi hem och tittar på BB :) I veckan är jag ledig från skolan vilket innebär att jag inte behöver vara i skolan men har massor att plugga hemma, tenta nästa måndag som jag SKA klara, hoppas det! Imorgon tänkte jag plugga på dagen & sedan träna på kvällen. På tisdag ska jag & mina gOmmor iväg på en rådtrip ;) haha. Och resten av veckan blir det plugg, förhoppningsvis jobb också, en dag med flickorna och en dag nere hos Jan, det hade varit nice. Men pluggandet ska gå före, känner jag mig lost så får jag jobba nästa veckan istället. Nej nu har jag babblat om allt möjligt ointressant så nu ska jag lägga ner min verksamhet och kila ner till Älskling som sitter och nördar sig vid en annan dator. Pusspåer.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0