Språk & meningsskapande

Hej!

Idag var det kursstart för Språk och meningsskapande. Kursen verkar faktiskt helt okej och vår nya basgruppshandledare verkade också som en snäll pingla. Känns skönt att vi fick behålla våra arbetslag, jag trivs så bra i den jag är i nu. Efter skolan åkte jag hem och sov en stund sedan åkte jag till gymmet för ett Combat-pass, mycket skönt, som jag svettades.. men det är då man tar i! Mina axlar lär inte må bra imorgon, men det är en annan femma. Imorgon har jag skola från 8 - 12 och sedan tänkte jag åka ut till Väla och handla nya scrappe grejer på panduro :) Måste köpa nya block och en ny pärm också :) Vet inte om jag ska träna än, det får jag se. Nu ska jag i alla fall duscha, puss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0