Tråkdag

Hej!

Jag har haft en så sjukt tråkig dag att det inte är sant, vaknade vid halv nio och kunde inte somna om, jag som verkligen kände för att sova lääänge dag. Menmen, så jag gick upp, tittade lite på tv, satt vid datorn och gjorde detta om och om igen. Tillslut drog jag mig ner mot stan för att gå en runda samtidigt som jag köpte ett busskort till äslkling, påvägen tillbaka köpte jag kycklingfilé sen gick jag hem igen. Satte mig vid datorn, pluggade ett tag, tillslut la jag mig i soffan för att sova - ville bara att tiden skulle gå..

Nu har älskling kommit hem från gymmet och vi har hunnit äta, stekt potatis med lövbiff fylld med rödlök och ost, mums. Nu sover dock älskling så jag har lika tråkigt igen, funderar på att gå en runda igen men chrille sa att det var kallt, då vill jag inte ut ju.. Aja, får väl sätta på en tråkig film eller något. Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0