Captain Jack Sparrow

Goder kväller!

Har precis kommit hem från bion. Tittade på Pirates of the caribbean och jag tyckte faktiskt att den var bra. Kanske inte världens bästa film men har man sett de andra så borde man kanske se denna. Vi skulle egentligen ha gått ner till stan för att ta en cider eller något men ingen orkade efter bion så vi åkte hem. Vi får göra det nästa lördag istället. Nu sitter jag & älskling och tittar lite tv innan det är dags att sova. Imorgon väntar ett spinningpass och jag ska även styrketräna lite tänkte jag. Sov gott kära vänner.



Kommentarer
Sara

Härligt med träning! :)



Ja, dollarn är fortfarande låg och de tror att den ska sjunka ytterligare , så hoppas det!! :) Jag ska ju till USA tre gånger i år, så jag hoppas dollarn håller sig så här och inte stiger iaf :) :)

2011-05-22 @ 00:27:06
URL: http://aamaziing.blogg.se/
sanna♥

Det är en film som man bara måste se !:D

2011-05-22 @ 13:08:08
URL: http://ananaskiwi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0