Dancing for your life

Hej vänner!

Idag har varit en riktig mys-söndag. Började med att gå till gymmet där jag gick på bandet i en timme i rast takt. Sedan åkte jag hem, duschade och väntade på att Chrille och Sören skulle komma hem så vi kunde röra oss mot ättekulla. Vi bestämde oss för att gå dit, skönt och varmt var det. Till middag blev det koldskål med kammerjunkere och så lite lasange på det :) Mums, jag älskar lasange! Nu är vi hemma igen, eller jag är hemma. Hjärtat gick med Sören för att sola lite, jag sitter här och glor lite tv. Imorgon ska jag jobba, håll tummarna för att ryggen itne klyddar igen. Senare blir det BB, får se vem som åker ut ikväll.. Jag tror nästan att det blir Sara. Det känns som att hon hängt kvar så länge enbart för att hon är vän med gänget som är kvar och de har ju inte nominerat henne.. Fan vilket tråkinlägg, ska sluta nu innan ni somnar, om ni inte redan gjort det. PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0