Fredag & jobbdags

Godmorgon vänner!

Idag vaknade jag innan klockan ringde, hatar att göra det. Jag vill ju sova så länge jag kan. Men jag är uppe, packat ner träningskläder i väskan och hoppas på att jag kan gå från jobb en halvtimme tidigare så att jag hinner med ett spinningpass ikväll, kan jag inte gå tidigare får jag sticka till gymmet och köra lite styrketräning istället. Ikväll har vi tvättid, så roligt ska vi ha det en fredagkväll, men det måste tvättas. Och vi kan se en massa filmer mellan varven.


Kommentarer
Sara

Jaa, jag har varit i New York! :) Man måste absolut åka och kolla på Frihetsgudinnan, ett tips är att ta färjan till Staten Island, då ser man henne jättebra :) Sedan måste man absolut promerna genom Central Park, åka till Chinatown, gå till Times Square och Madison Square Garden, åka upp i Empire State Building på kvällen och se när hela staden lyser, gå på vaxkabinetten Madame Tussauds och åka Duck Tour, en guidad tur som går både på land och i havet :) Ja, sedan finns det ju mycket shopping också :)

2011-05-20 @ 12:35:47
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Sara

Jag kommer inte ihåg hur mycket den summan var, men jag har ju varit i USA några gånger och gått nuts i alla shoppingcenter och handlat grejer för minst 20 000 kronor varje gång och inte åkt dit för något :) De på flygplatsen brukar ha bättre saker för sig än att sätta dit folk för shopping, men ett tips är att om du till exempel köper kläder, klipp bort prislapparna, för om du skulle åka fast i tullen så är det bara på grejer som de kan bevisa att du har köpt där, och utan prislappar och sådant på så kan du lika gärna haft med det när du åkte från Sverige :) Jag har mina små knep ;)

2011-05-20 @ 20:58:20
URL: http://aamaziing.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0