Ich bin så trött...

Hej mina vänner!

Jag är helt slut, hade det inte varit för att vi ska ut och äta om två timmar så hade jag lagt mig och sovit tills jag vaknat. Efter gymmet stack jag och Anna till skopunkten där jag hittade min älskade jesus-sandaler. De fanns inte i min storlek när vi var på Entré men nuså är dom mina :) Sedan åkte vi ut till Ikea en sväng, jag köpte nya blommor till vardagsrummet. Sedan blev det en snabb sväng inne på väla för att köpa ett skärp till Chille. Nu är jag hemma och har nästan precis duschat. Vet inte vad jag ska ha på mig ikväll så här sitter jag med pyjamas. Håret har åkt upp i knut och där kan det få stanna haha. Ska kolla lite tv innan det är dags att rota fram något från garderoben. Ha en trevlig lördag för det ska jag ha.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0