Krydderboller

Godmorgon!

Sovit gott? Det har jag i alla fall, vaknade redan lite över åtta. Varför kan jag inte sova länge när jag får? Aja, jag är väl utvilad så det får räcka. Jag var ganska rastlös innan så jag satte igång med att baka frukostbullar till hjärtat mitt :) Klockan elva ska jag & Anna gå på ett Box-pass, känner på mig att det kommer bli en aning jobbigt, men skönt.

Efter gymmet vill jag till ikea och köpa nya blommor, mina i fönstret har dött för längesedan så det är dags för nya. Ikväll ska vi ut och äta på Madame moustache, jag&Chrille, Anna&Sören, Nettan&Kalle och föräldrarna Busk :) Det ska bli supermysigt & jag ska inviga mina nya svarta klänning som jag köpte för ett tag sedan. Nu ska jag baka färdigt bullarna. Trevlig lördag på er.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0