Lite plugg

Godmorgon!

Solen skiner och jag är glad, det är så det ska vara. Klockan tolv kommer Emma hit till mig för lite plugg, vi måste få rätt på prezi-fuckern eller så kanske vi bara gör en powerpoint. Med prezi ser det ut som vi slafsat ihop allt på 3 minuter, det kan bli mycket bättre med PP, får se vad tjejerna tycker. Vid halv två kommer Anna också hit för plugg.

Klockan fem ska jag träna, det blir spinning i 30 minuter och Core i 30 minuter, längesedan jag körde de passet så det ska bli roligt. Nej nu ska jag sätta igång med pluggandet, lika bra att sätta igång så vi blir klara.


Kommentarer
Sara

Vad kul ni kommer få!! :) Hur länge blir ni borta? :)

Vi ska vara på Hawaii i två veckor, sedan blir Florida 10 dagar och Las Vegas 10 dagar :) Kram

2011-05-23 @ 11:07:23
URL: http://aamaziing.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0