Ont i rumpan

Hej på er!

Idag vaknade jag lagom otaggad på att sticka på ett spinning-pass men jag drog mig dit i alla fall. Väl inne på passet gav jag nästan allt, att säga att jag gav allt hade varit lögn, men jag körde slut på mina ben i alla fall. & min rumpa, fan vad man får ont av en spinningcykels sadel. Nu är vi hemma hos svärisarna, det blir middag här sen så vi stannar till ikväll någon gång. Ikväll ska vi titta på BB. Jag har slutat att titta på vardgararna eftersom det börjar (läs: är) sjukt tråkigt och det räcker gott och väl med att titta på söndagarna bara. Ikväll tror jag att Madde eller Gurkan åker. Nog om det. Nu ska jag ner och vara social.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0