Ont i ryggen...

Hej!

Vilken lång dag det har varit, skönt att äntligen vara hemma från jobb. Jag fick ju ont i ryggen i onsdags när jag jobbade men sen gick det över till på torsdagen.. Idag, så fort jag satte igång med att jobba kom smärtan tillbaka, ALLTSÅ det gör så sjukt ont att jag knappt kan stå på benen. Att göra mitt jobb ska vi inte snacka om! Fyfan. Jag har tagit det jättelugnt, inget stess eller tunga lyft men ändå gör det så ont. Om det inte försvinner och det har med jobbet att göra så undrar jag hur jag ska klara att vara där hela sommaren, vill inte förstöra ryggen :(
Nej nu får det vara slutklagat för idag.

Är som sagt hemma och har precis slängt in en tvätt, tråkigt att tvätta men skönt med nytvättade kläder, såklart. Älskling är på väg hem från gymmet, ska snart sätta igång med maten, det blir wok idag med fläskfilé, gottgott. Nu kom han hem så jag ska sätta på maten på en gång. Jag slänger upp ett inlägg sen med mina favoritlåtar :)


Kommentarer
nettskibell

awe babe! jag får ju massera dig då ju! bara ring om du känner att du behöver det! Ikväll ska jag hem till Anna Sönju o kolla på burlesque o mysa när pågarna är på grabbkväll hos hansson. Du då?

2011-05-27 @ 18:25:02
URL: http://netskibell.blogg.se/
anna

jag håller fortfarande på så du får uppdatera om o om igen.. har ändrat massa fram o tillbaka haha.. men jag är nog ganska klar nu iaf.. för ett litet tag.. :P tack förresten :D

2011-05-27 @ 18:44:48
URL: http://annaviktoriajohnsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0