Shoppat på Entré

Hej!

Nu är jag hemma efter en shoppingrunda på Entré med Anna. Äntligen hittade jag ett par shorts som satt fint och som stämde överens med alla mina kvar: Låg midja, inte alldeles för tighta i låren, och sitter bra i midjan :) Tack till Anna som hittade dem när jag redan hade gett upp hoppet. Ett par söte ballerina skor fick jag också med mig hem & ett finfint vitt linne. Är nöjd med mina inköp :)

Svarta ballerina från skopunkten, vitt linne från New Yorker och jeansshorts från Bikbok.

shortsen fram

Shortsen bak

Mitt vita fina linne



Kommentarer
nettskibell

Så fina saker lilla fish! Tack för ikväll <3

2011-05-26 @ 22:45:20
URL: http://netskibell.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0