Sista skoldagen idag!

Hej hopp!

Vilket tråååååkigt väder vi har. Man blir ju smått deprimerad, känner inte för att träna, vill bara sova. Jag ska nog vila om en stund tills jag ska åka till gymmet. Får dra mig dit trots att jag verkligen inte känner för det idag, men jag ska! punkt slut.

Idag var jag i skolan klockan åtta och då var det dags för redovisning, det gick bra, precis som jag trodde. Efter alla redovisat var det lite fritt, fick titta i en massa böcker om olika modeller för hur barn lär sig läsa och skriva och bla bla bla, så kul var det. Man fick göra en handdocka men jag orkade inte... Eller sanningen är att man skulle visa upp en kort pjäs eller vad det nu kallas och det ville inte jag, haha så jag struntade i det.

Vi skulle ha träffat klassen för lite mys i solen men det var så tråkigt väder så vi åkte hem, allihopa. Lite synd om dom som kom till skolan i och för sig, men hade noll lust att stanna kvar och ännu mindre lust att äta glass när det är storm ute, typ.

Imorgon ska vi har föreningsstämma med bostadsföreningen och vi ska vara hemma hos oss, ska man baka något till det? eller räcker det med att dom kan få lite kaffe? Vad ska jag i så fall baka? :)


Kommentarer
M E R E I

- vad skönt!

2011-05-24 @ 15:06:16
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Sara

Ja här har vädret verkligen varierat idag, så fort jag har gått ut har det börjat regna och när jag gått in igen kommer solen :P Så typiskt!

2011-05-24 @ 18:20:25
URL: http://aamaziing.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0