Tentaskrivning

TjenaHej!

Sitter på ättekulla hemma hos svärisarna och skriver tenta. Eller just nu pluggar jag inte men har suttit hela dagen ute i trädgården och lekt smart haha. Har fått ner lite men om det är bra eller dåligt lär vi ju se när jag sak börja skicka texten på datorn och få ihop allt. Tänkte göra det imorgon så fort jag vaknat. Om en timme ska jag & Anna iväg till gymmet för ett powerstep-pass, ska bli skönt trots att jag inte är jättesugen på att gå till gymmet i detta fina väder. Det har varkligen varit sjuukt varmt att sitta ute, men skönt. Jag klagar absolut inte på att vi äntligen fått lite sommarväder. Såg också att det ska vara fint i helgen, SOOOOOLA! Mys på det.

Jag orkar inte plugga mer för idag, eller inte just nu i alla fall så nu ska jag bara surfa rundor tills vi ska ta bussen mot gymmet. Ha en trevlig dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0