The edge of glory

Nu har jag suttit ett tag och hållt med Nettans blogg, den är långt ifrån klar, det finns massor jag kan lägga till och ändra men den får vara som den är nu så länge. In och titta på Nettans blogg nudå!

Nu går ögonen i kors och jag känner mig sjukt trött. Tur är väl det för igår var ju rena mardrömmen. Jag gick och la mig vid kvart i elva och när klockan var halv två låg jag fortfarande och vände mig, jag vad hur pigg som helst så jag gick in och tittade på tv, men det fanns verkligen nada så jag somnade visst. Vaknade till av att tv:n var på sedan somnade jag om. Vågade inte resa mig upp och gå in till sovrummet för jag var rädd att jag inte skulle kunna somna när jag väl rest mig upp.

Imorgon ska jag jobba så jag ska nog gå och lägga mig om ett litet tag, men först ska jag ner i källaren och hitta fram en massa pärmar, not fun! Godnatt mina damer.


Kommentarer
Sara

God natt :)

2011-05-24 @ 23:18:31
URL: http://aamaziing.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0