The hangover part II

Godmorgon vänner!

Igårkväll var jag, Chrille, Anna, Sören, Kalle och Nettan och tittade på Baksmällan 2. Ettan var sjukt bra men tvåan var inte mycket sämre, jag skrattade genom hela filmen och shit vad sjuka dom är. Haha när jag tänker på vissa scener från filmen börjar jag skratta.. Aja, har ni sett ettan så titta på tvåan :)

Nu ska jag snart iväg till jobb, slutar klockan tre och då blir det raka vägen hem och tvätta. Idag skippar jag träningen så jag slipper tvätta långt in på natten. Imorgon ska jag dock träna igen, det blir nog ett Box-pass. Vi hörs senare!





Kommentarer
nettskibell

hahahaha jamen visst hahahahahahaha jävla apan =) hahahaha jag vill se den igen =)

2011-05-27 @ 09:44:00
URL: http://netskibell.blogg.se/
nettskibell

hahaha jag vet att vi borde det, nästa gång dom bråkar skrivs den ut o hängs upp i trappen eller dimper ner i deras brevinkast hahahhaa

2011-05-27 @ 11:10:47
URL: http://netskibell.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0