Den har mössa på öronen

Sitter och tittar på tv. Chrille gick iväg för att sola men jag är så trött att jag inte orkade följa med. Tur att Sören vill följa med honom.
Idag har jag varit på praktiken igen, en lång dag med vilda barn haha. Det var helt galet idag, ingen lyssnade på mig och det enda jag gjort idag är tjatat! Hör bara mig själva säga: skärpning, sitt still, du får inte slåss, får man göra så osv.. usch, blir trött på mig själv.
En flicka sitter kvar sist vid matbordet och säger:
- Katja!!
- Ja
- Jag har en tomte hemma
- Jaså, har du? Var har du den då?
- Den inte kan se något
- Varför kan den inte se?
- Den har mössa på öronen
Haha, underbara barn! Trots att det varit en lång dag så får man höra roliga kommentarer från barnen varje dag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0