En seg måndag

Idag var jag på praktiken, hade en fältdag så nu är alla dom gjorda. Behöver kanske ta en till om min mentor tycker att jag ska göra det eftersom jag var sjuk en dag under mina praktikveckor. Nästa måndag är det dags igen, två veckors praktik! Jag vet inte riktigt hur jag könner inför det, det är roligt men samtidigt så vill jag bara komma igång med B-uppsatsen så att den kan bli klar och inlämnad så det kan bli JUL! Jag vill ha jul nu.. eller jag vill först pynta såklart sen jul. Aja, nog om det. Dagen gick snabbt och smidigt, har förberett mig lite inför mina kommande praktikveckor, känns bra att ha det gjort.
Har precis lagat hamburgare till hjärtat. Han tittar på The walking dead och jag väntar på att det ska ta slut så att jag kan titta på dagens Desperate Housewives. Jag hade minsan missat förra veckans avsnitt så det tittade jag på innan. Ska läsa lite bloggar innan det är min tur vid tv:n. PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0