Kanelbullar

Så mörkt det är ute redan och klockan är knappt fem än. Jag trodde helt seriöst att klockan började närma sig åtta! Tänk så fel man kan ha. Idag har jag varit i skolan på kursintro och en föreläsning, tiden gick snabbt trots att det hela varade i nästan tre timmar.. Först tänkte jag att jag skulle gå under men efter en paus på en kvart var jag på G igen. Använde min dator idag på föreläsnigen och herregud vilken skillnad. Jag hann ju med att skriva nästan allt :D Skönt.
Efter skolan åkte jag hem och satte mig en stund vid datorn. Nu har jag precis satt igång med att baka lite kanelbullar, mums! Har varit sugen på att baka länge nu och eftersom det snart är helg så gör jag det idag. & så kan Chrille få med några imorgon så han har lite att smaska på när de åker mot kastrup. Imorgon åker hjärtat till Amsterdam och stannar till söndag, en riktig killhelg blir det och för min del blir det att bara ta det lugnt. Orkar inte göra något speciellt faktiskt.
Mina bullar ska jäsa i 15 minuter till sen ska det kavlas och grejas.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0