Promenad med Anna-banana

Vi struntade i gymmet och gick en lång promenad istället. Ner till ramlösa och runt stationen, upp förbi ÖB och till biblioteket för att Anna skulle fixa bibblan-kort. Hon hade varken ID eller pengar med sig så vi gick igen haha. Då gick vi hem efter vår långa runda. När jag kom hem satte jag mig med plugget igen, hade jag glömt allt om att leta info till imorgon. Så det har jag gjort, och hittat en massa bra. Jag har lagat mat till älskling och nu sitter jag här igen och babblar. Klockan åtta ska vi sticka och sola, det behöver jag verkligen, blekare människa får man fan leta länge efter. Imorgon är det pluggdag i skolan som gäller!

JAG VILL HA SOMMAR IGEN! (& vara brun)



Kommentarer
Emma

Så duktiga ni är! Jag har hittat lite smått & gott till imorgon och gud så snygg du är på bilden, loving the dress! :)

2011-11-01 @ 20:23:12
URL: http://strutsen.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0