Snart helg igen

Hej!
Det har varit lite dåligt med bloggandet nu i veckan. Började på min praktik i måndags och dagarna flyger iväg. Imorgon är det dags för en central fältdag så imorgon är jag inte på praktiken. Sedan är det fredag och helg igen! Shit, skönt! Har inte så mycket att säga mer än att jag inte alls är sugen på den där fältdagen imorgon. Har inte ens någon koll på vart vi ska vara någonstans och när vi börjar.. PISS. Hade hellre varit på praktiken måste jag säga, jag ville vara med imorgon för att hänga med lite i svängarna. Nu missar jag fortsättningen på det vi gjorde i tisdags.. tråkigt nog. Blablabla, nu ska jag in  duschen sen ska jag lägga mig i sängen och titta på Pan am och hoppas att jag fastnar för det. Eller så tittar jag klart på ap-filmen som jag inte hann se i söndags för att jag somnade. Den var ju bra! (så långt som jag såg var den bra). PUSS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0