Storm på gång...

Hemma efter en supermysig eftermiddag hos Nettan och Kalle. Huset var fullt med människor, kakor och glögg! Mums, jag har ätit så mycket idag haha :) Men gott var det. Det börjar blåsa en del nu så tänkte att det var dags att ta sig hemåt. Julskyltningen ställdes in så dit kunde vi inte gå :/. Synd, jag har aldrig varit på skyltningen i helsingborg innan och nu får jag snällt vänta ett år till..
Sitter och funderar på om jag ska äta mat, hungrig är jag absolut inte! Men vill inte mat för sent heller... Känns konstigt att det är måndag imorgon igen, det var precis fredag. En veckas praktik kvar sedan är det tillbaka till skolan och skriva uppsats som gäller.. Nu ska jag chilla i sängen och bädda ner mig lite, jag fryser idag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0