Tisdag

Hej hopp!
Har precis varit iväg hos ungdomsmottagningen, skulle fixa nya p-piller så nu är det klart! Men jag glömde hämta ut dom på vägen hem så det får jag göra en annan dag. Sånt som händer. Jag har även städat, tvättat och läst igenom min uppsats några gånger, snart nöjd :) Ska sitta och pilla lite med den senare tänkte jag.
Imorgon ska jag jobba i förskoleklassen på björkdungen. Där har jag aldrig varit förr men jag har ju varit i ettan där uppe så jag känner personalen och de är hur trevliga som helst! Och det är säkert barnen också.
Nu funderar jag på att laga lite mat till mig. Chrille är och tränar och ska äta vårrullar till middag idag, det vill inte jag ha så jag fixar något annat. Kanske lite köttfärssås :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0