Trött!

Idag har jag varit i skolan, det gamla vanliga. Ett till tre idag, vilka tider alltså! men ska inte säga något, imorgon börjar vi åtta! Sjukliga tider, jag är inte så morgonpigg längre och allt är skolans fel! De senaste månaderna har vi typ bara haft sena föreläsningar vilket gjort att jag tycker det är pain att gå upp tidigt. Och sen kanske mörkret har bidragit lite också. Jag längtar så mycket till helgen, vi bara att det ska vara fredag eftermiddag nu så att jag och hjärtat kan åka ner till Trelleborg för att mysa med familjen. Jan fyller år så honom kommer vi att fira lite på lördag.. Måste komma ihåg att köpa presenten bara, orkade inte göra det idag. Jag orkar ingenting nuförtiden/nu för tiden haha. vilket är rätt egentligen. Fick till och med googla det och inte ens då kom jag fram till vilket som är rätt. Sätta ihop ordet eller särskriva det? Det kanske beror på dialekt och grejer. Om det nu gör det kan en skåning säga hur man ska skriva. Jaja, nu babblar jag, ska lägga mig och vila en stund tills hjärtat kommer hem..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0