"uppsats", PBL, träning, handla till halloween, äta, skita. BAH!

Hej bloggen!

Idag har jag pluggat, pluggat och pluggat lite till. Egentligen har jag inte kommit fram till ett skit förutom vilka böcker jag ska låna imorgon och typ lagt upp hur mitt arbete kommer att se ut. Det tar sån tid men det är skönt när det väl är gjort så är det bara till att skriva som satan sen. "Uppsatsen" ska lämnas in nästa onsdag så det ska nog gå bra. Måste ju hitta lite info till denna veckans PBL också, det har jag inte ens börjat med men det ska nog också gå bra!

Det är väl meningen att jag & Anna ska träna idag men frågan är om det inte blir en promenad istället, måste till bibblan också. Och handla lite till halloween. Herregud vad jag har mycket i min skalle just nu, men jag klagar inte, inte det minsta. Eller jo, lite på träningen. Nej nu babblar jag och känner mig stressad. Hejdå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0