VG it is!

Idag är en bra jävla dag! Började med att jag stack till praktiken och började klockan åtta. Kvart över nio satte jag igång med min aktivitet för barnen, alla var uppmärksamma och gjorde vad de skulle, i hela en och en hal timme höll vi på innan barnen kände att de ville leka. Då var vi klara med aktiviteten och barnen fick leka ett tag innan vi fortsatte en kvart till. Jag fick bra respons och allt gick som jag hade planerat, även tidsmässigt! Inte lätt att beräkna hur lång tid allt ska ta men jag lyckades idag. Sedan skrev vi omdöme idag och det såg mer än bra ut. Slutade klockan fyra och åkte direkt till gymmet där jag mötte Anna. Vi testade på SatsEnergy idag och det var faktiskt roligare än jag trott. Jag har som sagt sjukt ont i mitt knä så jag kunde inte göra alla steg, eller mest utfall. Shit vad det känns i knät när man gör utfall, helt sick. Men resten klarade jag och jag gillade att stegen inte var helt omöjlga. Nästa onsdag kör vi på det igen. Efter gymmet åkte jag hem och satte mig vid datorn för att skriva reflekioner efter dagens aktivitet på förskolan. För en liten stund sedan ringde Anna och sa att våra texter/uppsatser/tentor var rättade, tryckte mig in på sidan och WHOOP, ett VG till mig!! När jag får VG så får jag en spark i baken. Nu är det bara uppsats kvar innan det är jul och nyår och jag är så säker på att jag och Anna kommer göra ett skitbra jobb! Det kommer ta tid och kanske till och med vara jobbigt men det kommer vara värt det. Då får vi en spark till och är sedan redo för sidoämne!
Nejmen om jag skulle fortsätta med reflektionen! Tack för en bra dag (förutom mitt knä). PUSS
Jag vill ha sol, värme och underbara människor i min närhet! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0