En bra dag!

Heeej vänner!

Idag var jag i skolan en runda, vi blev klara ganska snabbt sen åkte vi hem. Jag och Anna strunta i träningen och åkte direkt till ättekulla där vi varit hela dagen och kvällen. Kom hem för ett litet tag sedan. Imorgon är det presentation som gäller och jag ska vara ärlig och säga att jag känner mig lite lost, vet inte riktigt vad jag ska säga men det kommer nog gå bra i alla fall. I vilket fall som helst så har jag haft en supermysig dag hos svärisarna med god mat och en massa skratt.. "aa, b-vitamin" HAHA, jag dör!

Imorgon skajag och hjärtat åka ner till Trelleborg och vara där hela helgen, ska bli mysigt att vara nere hos familjen igen. På lördag morgon har jag en dejt med Patricia och Wilton, vi ska ut på en låång morgonpromenad :) Myyys! Nu ska Chrillux massera mig, han har faktiskt lovat :) Hörs imorgon, PUSS!

Bjuder på två härliga bilder efter en girls night out! Måste göras om snart ♥♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0