End of time

Idag hade vi redovisning igen och det gick superbra! Precis som det brukar. Imorgon är jag ledig och det behöver jag, jag känner för att bara pyssla här hemma, ska städa och tvätta. Ut och promenera om jag inte ska till gymmet. Funderar på att ta rundan till ättekulla & hälsa på svärisarna samtidigt.

Just nu håller jag på att uppdatera min iPhone, Chrille har redan gjort det och det ser bra ut! Det tar sin lilla tid, det tog en halvtimme att bara ladda ner nya iTunes såatttee, jag har någon timme framför mig innan jag kan spela wordfeud igen ;) haha, det jävla spelet alltså. Om ni vill spela en runda och få spö så hittar ni mig på: katjapernilla

Har sett det nya schemat inför nästa kurs och det ser grymt bra ut. Några föreläsningar då och då, massa lediga dagar som säkert behövs för att undersöka en massa innan vi ska skriva vår SAG (vet inte vad det står för faktiskt) men det är ett ganska stort arbete. Vet inte om man ska jobba ensam eller två och två, det återstår att se :) Vi ska dessutom ha samma basgruppsledare som vi har nu, det känns bra. Att vi är lediga typ tre veckor över jul och nyår är inte heller helt fel! VI kommer säkert behöva skriva lite på arbetet då men ändå, HAPPY!

Jaja, nu ska jag titta hur långt mobilen kommit.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0