Lördag

Igår hoppade jag in som vikarie på Begonia, tiden gick hyfsat snabbt och jag var glad att jag fick jobbat en dag denna månaden, haha. Bättre än inget. Efter jobb åkte jag hem en snabbis sen mötte jag Anna och gick hem till henne. Där lagade vi våra egna piroger med sallad och tzatziki och väntade på att Nettan skulle dyka upp strax innan åtta så vi skulle kunna få lite mat i magen! Sedan tittade vi på idol och äntigen åkte Linni ut, fattar inte att hon var med så länge, tyckte inte alls hon var bra. Robin var skitbra men Amandra F var fan ta mig GRYM igår, hon ägde scenen!


Idag har jag, Chrille & Sören varit nere i stan lite. Känns mest som att vi gått rudor, fikat och ätit en torr kanelbulle.. Nu är vi hemma igen och ska ta det lugnt ett tag. Ikväll ska vi hem till Anna&Sören på mysmiddag med hela Chrilles familj, det ska bli så mysigt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0