Observera mera

Hej vänner!

Idag har jag varit på praktiken och haft ännu en fältdag, nu har jag gjort två stycken och har bara två kvar, känns skönt. Idag observerade jag mest, på lite olika sätt. Mycket givande faktiskt dock inte så jätteroligt. Har precis laddat ner det nya avsnittet av Desperate Housewives så det tänkte jag kolla på nu, så långt jag hinner i alla fall. När Chrille & Sören kommer hem från gymmet ska jag laga lite spaghetti och köttfärssås till dem :)

Åh, idag fick jag sms av Maria som hade varit på ultraljud (tror jag) och nu vet dom att dom får en liten kille! Så himla roligt och jag längtar så tills den lille kommer till världen! Så spännande.

DH var det ja! P&K.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0