PBL i skolan

Heeej vänner!

Idag har jag varit i skolan hela dagen och arbetat med veckans PBL. Jag trodde att det skulle ta så sjukt lång tid men vi var klara vid halv tre! Skönt. Denna veckan var lite flummig så det får gå som det går imorgon. Jag tror i alla fall att det blir bra, speciellt debatten vi ska avsluta med, haha! 

Åkte hem från skolan och hann äta lite innan jag åkte iväg till gymmet för ett Combat-pass. Sprang ut från passet för att hinna med bussen som var en aning sen, lönt! Men skönt att komma hem i tid.

Har precis suttit och tittat igenom vår ppt till imorgon så jag vet vad jag ska prata om. Det blev en hel del när jag skrev ner det men sen när man säger det så går det på två röda. Men aja, så får det bli. Nu ska jag in i duschen sen ska jag mysa ner mig hos hjärtat.

Längtar tills imorgon efter vår presentation, mysdag med Anna & lite shopping på det! Det ser jag fram emot.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0