Sidoämnen

Jag är så trött! Jag förstår inte varför jag jämt är så himla sömnig, jag gäspar nog minst 50 gånger om dagen, det kan inte vara normalt. Aja, imorgon får jag sovmorgon vilket blir superskönt!

Jag & Anna var på Combat innan och det var nice, sjukt mycket folk bara men jag körde slut på kroppen i alla fall. När jag kom hem satte jag mig och kollade igenom det vi ska redovisa imorgon, har även sökt till sidoämnen nu :) Jag valde matte från början 1 och 2 :) Wopido! Jag längtar tills jag ska läsa matte en hel termin, kan inte bli bättre ju.

Nu väntar jag på att Chrille ska duscha klart så att jag kan få duscha. Jag luktar haha. Imorgon efter skolan blir det gymmet med Nettan & sen hem och ta det lugnt resten av kvällen, det behöver jag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0