Blogg.se appen!

Hej vänner!
Jag mår mycket bättre, kan bero på att jag tvingade mig själv till att somna om trots att jag vaknade typ en gång i halvtimmen. Lite i tolv gick jag upp och nu är det bara halsen som gör ont, men det ska nog gå över :) så imorgon blir det praktik igen, nu har jag missat en och en halv dag så jag får ta någon extra fältdag istället :)

Nu har förresten blogg.se äntligen fått en app så nu slipper man uppdatera med tråkiga mobilinlägg. Inte för att jag bloggar mycket men de få gånger jag känner för att göra det, mycket smidigare!

Har precis tittat på film, how do you know tror jag att den hette, helt okej film. Innan såg jag flesta avsnittet sv desperate housewives säsong 8!! Äntligen har det börjat igen, tråkigt bara att det är sista säsongen.. Nu ska jag titta på någon annan film, hörs sen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0