Dagen innan skolstart...

ARH! Det går inte att ladda upp bilder idag.. Jag som tog min tiden och skulle lägga upp en massa bilder från vår USA-resa. Fan också, men det får bli senare eller en annan dag helt enkelt.

Igår var vi iväg och firade att Kalle fyllt 30 år. Vi började nere på electa med att bada jacuzzi (tror jag det var) utomhus. Mycket mysigt &skönt. Efter någon timme där gjorde vi oss i ordning för middag & fest på humlegården hemma hos Kalles föräldrar. Det bjöds på SJUKT god mat! :) Så himla lyckat och jag tror att alla kände sig ganska proppade efter vi ätit förrätt, middag & efterrätt. Kalles syster hade fixat med en massa lekar & sånger och vi hade det superroligt. Vid tretiden gick vi hemmåt allihopa. Jag, Chrille, Anna, Sören, Nettan, Kalle & Erik. Vi promenerade hem, det tog in tid men det var ganska skönt. Väl hemma packade jag ner all tvätt (ja mitt på natten) för att jag skulle slippa göra det idag.


Nu är jag i full gång med tvätten & ska snart ner i tvättstugan igen. Efter det måste vi ner och handla, det får bli på Oj denna gången, tror inte att vi behöver så super mycket, hade en del i frysen så. Måste handla block & kalender för imorgon börjar skolan! Holy jesus, efter tre månaders ledighet är det dags att använda hjärnan igen. Det komer gå bra, men jag tror det kommer bli en aning trögstartat.

Uppdaterar senare med bilder från resan & från igår (om det går)!

 

 



Kommentarer
Emma

Oerhört trögstartad! Men det löser vi :)

2011-09-04 @ 15:38:34
URL: http://strutsen.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0