En helg i Trelleborg

Hallå!

Redan söndag igen & helgen har gått förbi alldeles för snabbt. Vi är nere i Trelleborg och hälsar på och var varit här sen i fredags. I fredags när vi kom gick vi till Harmony och åt middag, pepperbiff blev det för min del, sjukt gott!
Igår var jag ute på en morgonpromenad med Patricia & Wilton, myyys :) Sedan gick jag hem och sedan ner till stan en runda med familjen, kom hem och tog det lugnt. Lagade kycklingtaco igår och kollade på film på kvällen. Idag har jag inte hunnit med så mycket, vaknat & duschat i alla fall. Vi åker nog hemåt vi tolv eller ett tiden. Jag tror att vi har tvättid idag så vi får väl tvätta, sen tänkte vi bara ta en skön & lugn söndag bara jag och hjärtat. Laga lite god mat & titta på filmer hela dagen, har massor vi inte sett än. Ska snart äta frukost, börjar bli lite småhungrig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0