Hej!

Idag hade jag lika svårt för att vakna som igår, jobbigt som fan! Men det gick tillslut & då började jag plocka undan och städa direkt. Satte igång en maskin tvätt också när jag ändå var igång. Vid tolv var jag helt klar med storstädningen och hann precis duscha innan mäklaren kom halv ett. Han tyckte här var fint & eftersom det var han som sålde den till oss så minns han hur den såg ut innan, stor förändring minst sagt. Etfer han varit här åkte vi ner till banken, pratade med någon tanta som inte verkade veta varför vi var där. Men hon var hyfsat trevlig och det ser bra ut, imorgon får vi veta hur mycket vi får låna. Det enda kravet var att vår lägenhet säljs för minst 600 000kr & det är nog inga problem, det trodde inte mäklaren heller. Så imorgon får vi se vad hon säger, vi håller tummarna & hoppas! :) Sen är det bara att hoppas att någon fastnar för denna lilla pärla så vi kan hitta något nytt.

Annars har jag inte gjort så mycket. Skulle egentligen ha testat på satsenergy idag men jag kände att min träningsvärk tog över så jag väntar med att träna tills imorgon. Då blir det Shape, också något nytt & det skulle vara jobbigt, det gillar vi! Vill ni se bilder från New York får ni titta på facebook, kan fortfarande inte ladda upp bilder här. Är det blogg.se som suger eller vad är det ?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0