Idol

Har suttit och tittat på idol precis och whats up med att de flesta killarna är så dåliga.. Idag var det bara två av killarna som gjorde det helt okej, de andra sög balle. Kan det bero på att man jämför med hur duktiga Erik & Jay var, helt sjukt grymma ju!

Var på Combat med Anna innan och det nya passet var faktiskt mycket bra, jag gillade det. Tiden gick snabbt & jag blev svettig, det är det som räknas. Efter gymmet tog jag bussen ner till knutpunkten för att byta där. Där möttes jag av världens gäng som skulle på samma buss osm jag, runt 16-17 år, skitfulla och otrevliga. Lättklädda tjejer & aggressiva killar. De stormade på bussen och efter ett tag slängde busschauffören ut dom, några gick av direkt, några vägrade. Jag sprang på där bak och gick fram och frågade om alla skulle ut, jag fick ett JA til svar men stod ändå kvar. Efter ett tag sa han att jag fick stanna där framme, han såg väl att jag inte tillhörde galningarna. Svettigt som jag var och med träningskläder så skulle jag nog inte ut och festa :P
Tillslut fick han ut alla och körde iväg. Han fick beställa en buss med vakter till dom djuren. Jag hade varit skiträdd om jag var han. Alla killar skrek: "SVENNE JÄÄÄVEL, va fan tror du!", "Stick jag har betalat, jag ska inte av" osv. Jag kom i alla fall med bussen och kom hem, tur det!

Nu ska jag sitta här lite till sen ska jag lägga mig, börjar blir trött. Det har varit en lång dag. Puss&godnatt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0