Lördag

God morgon lördag!

Igår var jag hemma med Chrilleman. Vi skulle ha tittat på film men eftersom min dator är segare än tuggummi så hann den inte laddas ner. The bucket list kom dock på tv så vi tittade på den, så härlig film! Vi köpte hem lite polly & ostbågar och mumsade i oss det :) Sören kom en sväng på kvällen också & killarna gick ner till Max för att handla lite mat. Jag somnade inte förrän vid halv två, kunde verkligen inte somna igår, så jobbigt. Ögonen sved tillslut.

Idag har vi inte så mycket planerat. Hade behövt köpa nya glas eftersom jag råkat slå sönder alla, vi har tre av tolv kvar.. lyckat ju. Kanske åker en runda till Chrilles föräldrar senare & myser där. Får se helt enkelt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0