Ny toa & nymålat

Hej min vänner!

Idag var jag i skolan för en föreläsning med Mats Trondman, rolig man det där. Jag var dock sjukt trött imorse & har varit det hela dagen så tillslut tyckte jag inte att det var roligt längre.. Men han var bra, fler föreläsare som honom behövs, vissa är så tråååkiga att lyssna på haha. Efter skolan åkte jag hem. Jag diskade och plockade undan lite. Jag tänkte först att jag skulle städa men sen kom jag på att vi skulle sätta in ny toalett idag & måla om badrum och kök så då var det inte lönt i alla fall. Så städningen får vänta till imorgon! Halv sex var jag nere på gymmet & tränade powerstep, det var JOBBIGT men inte kul! Tränaren är inte speciellt bra & det gamla passet hon använde sög balle, gammal musik & steg vi aldrig gjort tidigare. Men svettig blev jag så jag ska inte klaga.

Mäklaren kommer till oss vid halv ett så då ska jag vara klar med allt, Chrilles pappa kommer också för att följa med och vara här samt följa med till banken som vi ska till strax efter mäklaren varit här. Så imorgon får vi se om vi får reda på hur mycket vi kan sälja vår lägenhet för, hoppas på lite mer än vi köpte den för i alla fall :)

Chrille håller på att måla nu och här sitter jag, han behövde ingen hjälp i köket trots att jag bett om att få hjälpa flera gånger.. jag tror att jag står i vägen bara så jag håller mig inne i vardagsrummet. Den nya toaletten är insatt så nu får man inte sitta på den i ca 24 timmar. Jag får stå upp & kissa, värre om man ska göra nummer två HAHA.

Det funkar fortfarande inte att ladda upp bilder, jag blir gaaalen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0