Praktik & föräldramöte

Hello friends!

Idag har jag varit på praktiken, från 8-16 var jag där och dagen har gått snabbt, idag var det roligare än igår. Massa barn idag så det var skoj, en massa nya ansikten också. När jag slutat åkte jag en snabbis hem till svärisarna för att hälsa på & för att äta en macka innan jag skulle tillbaka. Halv sex var det dags för föräldramöte som varade till lite över sju. Så jag var inte hemma förrän tjugo i åtta. Lagom lång dag idag så jag är sjukt trött nu, ska massera Chrille lite innan jag ska lägga mig.

Imorgon ska jag direkt hem efter praktiken och tvätta & städa så att här är rent tills på torsdag. Då är det visning så allt måste fixas imorgon, BLÄ på det. Jag vill sova i en vecka, i need some sleep.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0