Someone like you

Nu har fotografen varit hos oss och tagit bilder på lägenheten! Klockan nio var han här så jag gick upp tidigt för att städa & här har nog aldrig varit såhär rent innan haha! Men det vara nog inte länge. Bilderna blev bra & på fredag (förhoppningsvis) åker dom ut på nätet och i tidningen.

Nu ska jag bara ta det lugnt innan jag och Anna ska iväg till gymmet senare. Jag orkar inte stressa och Anna är antagligen inte vaken så det är ju bra :) Ikväll ska jag & hjärtat hem till Nettan&Kalle, vi båda ska få massage och sedan bjuds det på mat av mina finaste. Sedan hoppas jag på att få se idol idag, & jag är nästan säker på att Nettan också vill se det.

Nu ska jag titta på tv, fixa lite med föreningen och bara chilla! Vi hörs nog senare.

Adele - someone like you



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0