22/4

Hej vänner!
Idag har jag storstädat, tvättat och till och med hunnit med ett spinningpass på gymmet. Jag gillar spinning mer och mer för varje gång jag går dit. Sjukt bra träning och nu har jag träningsvärk i rumpan. Ska snart ner i tvättstugan igen men tänkte bara skriva några rader här först.
I fredags hade jag & hjärtat fredagsmys här hemma, massa choklad och oth. Igår var jag, Chrille, Anna och Sören ute och gick en en långpromenad (en mil) vid tio tiden, sedan gick jag hem till Anna. Vi tittade lite oth, massa ebay, lite despan och sedan åt vi god fläskkotlett med pommes och bea. Runt sju kom Nettan och gjorde oss sällskap & vi tittade på lite mer oth. Har haft en bra helg och imorgon är det tillbaka till skolan som gäller, tror jag i alla fall.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0