.

Sitter på tåget på väg hem från skolan. Började 8:15 men mannen som skulle ha oss hade fått ett schema med tiden 9:15. Som tur var så kom han typ kvart i så vi slapp vänta en timme. Det är inget ovanligt när det häller Malmö högskola.

Mannen vi hade var i alla fall sjukt bra, någon matte-snubbe från Australien. Jag kan säga att jag lätt inte fattade allt men han var rolig och hade mycket bra tips och aktiviteter :)

Jag har sååå sjukt ont vid revbenen på vänster sida. Jag tror att det är träningsvärk men det känns inte som det. Det gör svinont bara jag nuddar till med armen.. Funderar på att strunta i träning idag. Jag sov knappt något inatt och har ont ont ont! Ska hem och vila direkt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0