Musik

Strax efter att det snöat kom solen fram och nuhar vi haft blå himmel och sol hela dagen. Det är dock bara 2 grader ute så det är ganska kallt. Jag & Nettan åkte till gymmet innan och gick lite på bandet. Nu är det snart dags att laga lite middag, idag blir det kycklinggryta med bacon och svamp med ris till, mums. Chrille sitter och spelar hög musik medan jag har pluggat lite, har skrivit in allt från torsdagens lektion på datorn så är det lättare att läsa igenom anteckningarna senare inför tentan. Idag har jag ich älsklingen lördagsmys här hemma :) Imorgon ska vi mysa hos svärisarna och på kvällen ska jag, Chrille, Nettan och Kalle gå på bio och titta på nya American Pie.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0