Söndag

Söndag igen och slut på veckan. Känns som att jag skriver det ofta. Idag har vi varit iväg hos svärisarna för lite söndagsmiddag och mys. Lika trevligt som vanligt. Jag älskar söndagar. Åker hem till svärisarna och träffar alla (Sören, Anna, Nettan ibland Kalle också). Tycker det är så mysigt att vara där alla tillsammans. Nu är vi i alla fall hemma igen och tittar på lite tv, finns inget bra så funderar på att titta på oth, haha för jag har ju inte alls tittat mycket serier denna helgen.
Imorgon är det dags för ännu en skoldag och jag blev superglad när jag fick reda på att Anna också började kl tio imorgon! Woho, slipper sitta ensam på tåget. Nej, nu blir det sängläge med oth!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0