Ibland är det tacksamt när lektionen slutar...

Lektionen idag var den tråkigaste på väldigt länge! Jag var så trött på att lyssna läraren som by the way är så dålig. Jag får en känsla av att hon ska leka lite tuff när hon pratar och hennes jävla ord som hon använder i var och varannan mening: måste, tacksamt eller: "e ni me, ellor?"
Jag var glad när lektionen var slut :) Lite tråkgit var dock att det närmade sig att åka till gymmet. Grymt osugen men jag och Anna åkte dit i alla fall, 20 minuter på crosstrainern och typ 20 minuter på gymmet, haha. Låter kanske inte så lönt men det är klart bättre än att bara stanna hemma. Har precis käkat middag, blev chickenbits med lite morötter, paprika och rödbetor och en aning bulgur. Nu ska jag slappa i soffan. Hoppas ni haft en bra dag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0