Lördag

Hej!
Hoppas att ni mår bra, för det gör jag :)
Idag åkte jag, mamma och syster iväg en snabb runda till Maxi för att handla en ny kaffekokare, deras andra tog typ en timme för att göra en kanna kaffe, sjukt ju. Sedan åkte vi ner till stan för att möta Chrille & Jan och gå in på Scorett och titta. Butiken upphör så det är allt från 30 - 70 % på allt i affären och jag måste säga att det fanns sjukt mycket skor kvar. Butiken har haft utförsäljning i snart två veckor och ändå finns det massor av fina skor kvar. Det blev inte mindre än fyra (!) par skor. Alla fick varsitt par (förutom Chrille som inte ville titta efter några skor, haha). Nu står maten på spisen, frikadellerna har jag lagat och ska bara värmas. Ska väcka Jan & Chrille som ligger och sover...
Ska ni titta på melodifestivalen ikväll?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0