Solen skiner idag, våren är på G!

När jag kom hem från Anna insåg jag att om jag inte tog första bästa buss till gymmet så skulle det sluta med att jag stannar hemma. Jag gick därför ner och tog bussen vid ett och tränade till tjugo över två, lite crosstrainer och lite styrketräning. Det kändes helt okej med tanke på att jag inte känner mig helt kry.
Måste bara berätta. Det finns en tjej som brukar springa på bandet ibland och då gör hon det enbart med en träningtop och korta korta shorts. Idag hade hon linne på dig, kände ju inte igen henne haha. Hon började gå på bandet och efter ca 2 minuter ökar hon takten till jogga-fart för att sedan gå av bandet för att ta av sig sitt linne. Hon glor i spegeln och tittar efter vem som tittar på henne, försöker se lite sexig ut och ska gå på bandet igen. Här måste tjejen ha glömt att bandet kör i full fart så hon GÅR på bandet igen. ALLTSÅ, hennes min när hon insåg att bandet åkte i full fräs och att hon var SÅÅ nära att ramla. HAHA hon hoppade fram och tog tag i sidan på bandet, lyckades få få upp andra foten och började jogga som om inget hade hänt. Jag kunde inte fortsätta träna på crossen för jag höll på att kissa på mig, tur att jag hade stått där nästan hela min halvtimme.
Nu ska jag titta på ett avsnitt Pretty little liars sedan ska jag duscha, eller tvärtom kanske.


Kommentarer
sirenlid

Hoppas du haft en fin dag! :)

2012-02-28 @ 20:34:45
URL: http://sirenlid.devote.se
sirenlid

Hoppas du haft en fin dag! :)

2012-02-28 @ 20:34:45
URL: http://sirenlid.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0