Tisdag

Helt slut idag. Jag förstår inte varför men jag är trött och hängig. Lektionen idag var rena helvetet. Jag hade inte ont i huvudet, det har jag aldrig, vet typ inte hur det känns.. Idag tyckte jag bara att allt var jobbigt. Det var störigt när folk pratade samtidigt som läraren, det var jobbigt när vi hade kaffepaus och folket pratade högre än någonsin. Jag ville bara be alla att stänga flabben och vara tysta. Det var skönt när lektionen var över.

Var hos revisorn efter skolan och idag hade han inte glömt att vi skulle mötas. Det gick ganska snabbt, han fick alla papper från 2011 så han kan börja med bokslutet osv. Hoppas vår lägenhet blir såld snart så jag slipper jobbet som kassör, det suger faktiskt. Nu ska jag antingen vila, titta på Top model på tv:n eller börja titta på Gossip Girl, har hört att den är bra ;)



Kommentarer
anna viktoria

gossip!!!!!!!!!!

2012-02-21 @ 18:47:47
URL: http://annars.blogg.se/
alice & Louise

Hejsan! Vi är två tjejer som skriver ett projektarbete om Blondinbellas kommentarsfält. Våran frågeställning är vad är det som sker i kommentarsfältet, och vad används kommentarsfältet till. Vi tänkte höra med dig om vi får ställa två frågor.



När du kommenterade på Blondinbellas inlägg om Bahamas, ville du få svar från andra läsare, eller ville du att Blondinbella skulle läsa och se vad du hade skrivit och se vad du hade att säga?



Vore jättesnällt om vi kunde få ett svar (du kan svara här i inlägget så blir det lättare för dig). Vi vill också påpeka att du blev slumpmässigt utvald när vi läste kommentarerna och att du givetvis är anonym i vår uppsats.

2012-02-22 @ 08:28:31
Katja

Hej!

Jag minns faktiskt inte vad jag kommenterade i hennes inlägg men jag antar att det var för att hon själv skulle läsa det, inte för att få svar från andra läsare. Räcker det som svar? :)

2012-02-22 @ 11:14:43
URL: http://katjapernilla.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0